måndag 24 januari 2011

Nytt liv i "tanten"



Äntligen!!!


Har jag kommit till skott och satt mig vid datorn. Jag har haft ett långt brejk p.g.a en massa orsaker. I höstas var det allför mycket arbete, beställningar och förberedelser inför alla julmarknader. Och det har gått jättebra. Massor med snö och kallt och riktig julstämning. Tyvärr har jag inga bilder från dessa marknader. Vid den här tidpunkten fick jag också veta att jag måste in för en operation och då miste jag arbetslusten och livsglädjen överhuvudtaget. Jag helt enkelt sov all ledig tid för att få dagarna att gå. Sån är jag, jag gjorde det jag måste och borde för mina barns skull, men för övrigt gick jag i ide fram till operationsdagen.


Det är en vecka sedan och jag är sjukskriven länge och har redan fått "lejdon" på att vara hemma, efter några dagar. Det är sååå mycket jag skulle vilja göra, men får inte, det är väl därför man får sån lust att göra så mycket antar jag.


Men jag kan visa lite av mina fynd jag gjorde i höstas på en loppisbutik.
Här är några av alla koffertar som jag hittade för en billig peng och som gör nytta i butiken just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar