måndag 31 januari 2011

Sjukskriven!!

Nu har jag varit hemma, sjukskriven lite drygt en vecka och min favoritsoffa är nedsutten säkert 10 cm :) Eftersom jag inte kan röra mig så jättemycket blir det så att jag sitter och stickar allt vad det går och tittar på urusla TV- program och tänk vad många dom är. Nu när jag har gott om tid att sticka, så försöker jag ta tag i alla halvfärdiga projekt och göra dom färdiga. Det skulle vara underbart om jag fick allt det gjort under den här tiden. Favoritsoffan köpte jag i min favoritbutik Emmaus-byggretur och här kommer en bild på den.Här har jag några av mina maskinstickade kuddar också, som är såå sköna att vila mot, när armarna och tanten behöver vila lite...

Den svarta skrivbordslampan bakom soffan, köpte jag för 5 euro, också den från Emmaus och den är jättebra när jag stickar i svarta garner. Annors skulle jag inte se så mycket, konstigt vad ålderdomen för med sig :) Tror ni att det är någon annan i min familj, som får sitta i denna underbara soffa?! Dom får begära dispans :)

1 kommentar:

  1. Fin soffa, skulle vilja ha något liknande i vårt kök men det får tyvärr inte plats. Sticka på för glatta livet och krya på dig.

    SvaraRadera