fredag 25 februari 2011

Jobb,jobb.....

Det är kul med arbete, speciellt när man får göra det man trivs bäst med. Det märks att jag "är tillbaka", jag börjar känna igen mig själv,så att säga. Det innebär att jag gör flera saker samtidigt och inte sitter stilla så länge. Jag har färgat garner inför sommaren, både 1-trådigt och lite mjukare garn för t.ex baby tröjor.


Just nu färgar jag in pastellfärger. Den här färgkombinationen är mycket blekare i verkligheten, men väldigt snygg även här.


Och dom senaste dagarna(nätterna) har jag suttit till tre på natten vid stickmaskinen. Det är också ett tecken på att jag "är tillbaka", jag får alltid sån arbetslust på kvällarna och sen kan jag hålla på hela natten. Just nu håller jag på med lite nya produkter till en hantverksmönstring med jurybedömning. Och som vanligt kommer jag alltid på i sista minuten vad jag vill göra.Tyvärr kan jag inte visa bilder på produkterna just nu, dom får ni se senare. På måndag är sista dagen att lämna in dom för bedömning. Så det sista skall göras i helgen.Men jag kan visa en av alla mina garnkorgar som står på golvet vid stickmaskinen.


4 kommentarer:

  1. det ser riktigt mumsigt ut i korgen!! Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. HEj!

    Jag ville bara säga hej, då jag kikat runt lite!
    Härligt med garnnystan, det ser så förväntansfullt ut!
    Kram Hillevi

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittade till mig.
    Jag kan inte sticka men en vacker dag så har du gröna fingrar och kanske kan jag sticka.
    Vem vet?
    Annika

    SvaraRadera
  4. Roligt att du är på G igen, härligt med ljuset som kommit tillbaka och energin med den.

    SvaraRadera