söndag 10 april 2011

Inflyttning del 1.

Nu äntligen håller jag på att flytta in i mitt växthus. Vädret var så otroligt fint idag, så jag tyckte det var en passande dag. Men det är en hel del pyssel kvar ännu. Lite hyllor har jag fått upp, men jag har inte virke till alla hyllor. Jag har inte fått upp några planteringar/sådd på hyllorna än, dom är fortfarande hemma i fönstret. Jag får ta en vända till byggreturen igen och se om dom har fått in lite virke. Ser ni "konsolerna" som jag satt upp för mina hyllor, det är konsoler till handfat, som jag hittat på byggreturen, igen :) Där kan man vekligen fynda tycker jag. Bänken som jag har till planteringsbord, köpte jag av Junkhunter-loppisen.Det var så skönt att stå där och plantera och så, med solen som lyste in. Jag hade dörren öppen och det var ändå väldigt varmt och skönt. Så nu har jag sått i alla mina amplar och i en del emaljerade grytor och kärl, som skall stå vid cafeét och vid gårdsbutiken. I morgon skall det bli lite till.

1 kommentar:

  1. Så jättefint ditt växthus ser ut! jag måste verkligen komma och hälsa på när du öppnat där hemma.

    SvaraRadera