måndag 25 april 2011

Tro det eller ej!

Hela vintern har gårdsbutiken, som jag har i garaget, varit som ett förråd. Jag släpade dit alla saker från min yngsta dotters rum när jag snyggade till det ordentligt. Jag var i rensartaget och då slänger jag allt onödigt och sorterar och har mig. Men innan jag kommer dit måste jag ju sätta det någonstans. Titta här så ser ni vilket kaos och där har jag stått och målat dessutom.



Tänk att det är sååå lätt att få en sån röra :) Men jag fick hjälp med städningen av mina båda flickor. Man ser inte mattorna under allt bråte, men det finns flera stycken där. Mina flickor skulle damma mattorna, titta här!
Jag fick mig ett gott skratt idag i alla fall. Dom tyckte tydligen att dom var väldigt dammiga..... :)



Men snyggt och fint blev det, bilder på det kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar