torsdag 19 maj 2011

Ett litet smakprov...

Här får ni en liten tjuvtitt på....ni vet säkert :) vid det här laget. Har tjatat en hel del om det och snart, snart är det färdigt. Det är så roligt när man ser att det går framåt för varje dag, det ger mig mer energi. För jag vet att jag kommer att bli så nöjd sen, det är därför man orkar i morgon igen.

Här är det Marimekkotyg som jag hade hemma och som inte räckte till sittdynorna. Jag måsta prova att sätta dit en av "dynorna" för att se hur det blev. Det är nästan så att jag skulle vilja ha dom hemma, men färgerna passar inte där. Jag fick tag på ett annat Marimekkotyg som jag tror att blir riktigt bra till sittkuddarna. Det är samma blomma men i ett mycket större format, jag visar senare.
I dag fick jag "sargen" på plats och så har vi börjat gräva ur en halvcirkel från hörn till hörn framför växthuset. Där skall det också bli stenbeläggning. Det är lite nivåskillnad på min gräsmatta märkte jag när jag gjorde "sargen", men man får väl fylla ut med jord senare sen. Det skall väl finslipas varje år kan jag tro, alla små detaljer som man retar upp sig på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar