tisdag 3 maj 2011

Galen i garn!

Ja, det kan man lugnt säga om mig, jag kan inte leva utan garn. Och kan ni tänka er att jag har vunnit ett lotteri på Där Framme i Ölseruds blogg. Vinsten var en bok "Galen i garn", det var ju passande tycker jag. Titta vilket gulligt paket.

Ett fint kort, med ett maskinstickat mönster på, säkert Kerstins eget. Hon stickar bl.a tröjor på stickmaskin. Ett rött-vitt band/snöre, lite gammaldags, det gillar jag. Jag blev enormt glad över vinsten, en inspirerande bok. Och det som är lite roligt är, att jag skall hålla i en Medis kurs i virkning och stickning och då passar den jättebra, som inspiration. Jag har börjat virka inspirationsprodukter redan, som hoppas jag skall inspirera deltagarna.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se att boken kom fram och att du kan använda den i din kurs.Kul!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!
    Och grattis till premiären!

    Du har något att hämta på min blogg!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera