tisdag 31 maj 2011

Steg för steg.

Nu närmar det sig målet.... Nu har rumavskiljarna, eller vad man skall kalla det, kommit upp. Det är dom gamla fönstrena som jag skulle sätta som en liten mellanvägg, så att sittplatserna är avskilda från odlingsdelen.


Kan inte låta bli att visa, fastän det inte är färdigt. Nu skall fönstrena skuras och där glas fattas funderade jag på att hänga små rostiga lyktor och några glaskulor. Kommer bilder på det sen. Tanken är alltid långt fram, sån är jag. På det sättet är det lättare att strukturera upp vad som skall göras för att nå målet.


Här ser ni tomatplantorna på plats, nu skall jag bara lista ut hur jag skall sätta dom andra 40 tomatplantorna, puh... Jag har försökt dela med mig av dom till höger och vänster , men ingen vill ha plantor :o

2 kommentarer:

  1. Åhh...så fint med gamla fönster! Det kommer att bli supersnyggt!
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  2. så fint du lagar :)
    har ni månne öppet nåt i helgen?
    vi far till kobben imon o hem igen på söndag!
    får försöka komma åt en dator o se om jag kan höra av mig o kolla fall du har café o gårdsbutik öppen *hoppas*
    kraMyz

    SvaraRadera